Fa'afefea ona fa'amama le fa'aaliga fa'aali pusa – JAYI

Pe o e faʻaopoopoina se foliga maualuga i faʻaaliga faʻatau poʻo le faʻaaogaina o se tasi o a matou faʻailoga faʻaaliga faʻapitoa e faʻaalia ai faʻamanatuga pele, aoina, tufuga, ma faʻataʻitaʻiga, e taua le iloa pe faʻafefea ona mama ma tausia lelei lenei mea faʻapitoa.Aua o nisi taimi e mafai ona a'afia ai le mea e matamata ai ona o le tu'ufa'atasiga o mea e pei ole pefu i le ea, ga'o i ou tamatamai lima, ma le ea.Ose mea masani le fa'alilo teisi le mata o se pusa fa'aaliga acrylic pe afai e le'i fa'amamāina mo se vaitaimi.

O le akrilik o se mea e sili ona malosi, manino manino e mafai ona tumau mo le tele o tausaga pe a taulimaina lelei, o lea ia agalelei i lau acrylic.O lo'o lisiina atu i lalo nisi o fesoasoani fesoasoani e teu ai lauoloa acrylicfe'avea'i ma susulu.

Filifili Le Fa'amama Sa'o

E te mana'o e filifili se fa'amama ua fuafuaina mo le fa'amama plexiglass(acrylic).O nei mea o le a leai ni abrasive ma leai ni ammonia.Matou te fautuaina tele le NOVUS Cleaner mo Acrylic.

NOVUS Nu.1 Plastic Clean & Shine o loʻo i ai se faʻataʻitaʻiga antistatic e aveese ai moliaga leaga e tosina mai ai le pefu ma le palapala.O nisi taimi atonu e te matauina ni maosiosia laiti pe a uma ona fufulu, ae e te le tau popole i ai.E mafai ona faigofie ona fa'aiila i se faiga fa'afefe po'o ni maosiosia lelei ile NOVUS Nu.2 aveese.NOVUS Nu.3 Aveese e fa'aaogaina mo maosiosia mamafa ma mana'omia le NOVUS Nu.2 mo le fa'aiila mulimuli.

E mafai fo'i ona e fa'aogaina le Acrifix, ose fa'amama fa'aantistatic ua fa'atulaga fa'apitoa e toe fa'afo'i le manino i luga ole laiga.

Faamanatuga Faauo

Afai e iai ni au fa'amea fa'akomepiuta, matou te fautuaina le fa'atauina o se ta'i tolu-fa'amama ma fa'amama masi.NOVUS ose igoa ole fale mo fa'amama fa'ameamea.

Filifili Se Ie

O le ie fa'amamā lelei e tatau ona le fa'afefete, mitiia, ma leai se lint.O le ie fa'amama microfiber o le auala sili lea e fa'amama ai le acrylic aua e fetaui ma tulaga nei.NOVUS Polish Mates o ie microfiber sili ona lelei aua e umi, e tete'e i le abrasion, ma e sili ona mitiia.

E mafai fo'i ona e fa'aogaina se ie mālūlū e pei o se napekini.Ae ia mautinoa e le o le rayon poʻo le polyester, aua o nei mea e mafai ona tuʻu ai le maosi.

Laasaga Fa'amamā Sa'o

1, Afai e matua'i palapalā lau 'ele'ele, e te mana'o e fa'asusu lau fa'a'ili'ili fa'atasi ma le NOVUS Nu.1 Plastic Clean & Shine.

2, Fa'aaoga se ta'i umi ma salu e solo ese le palapala mai luga.Ia mautinoa e aua ne'i oomi le pusa fa'aali ona o le palapala tumau e ono sosolo ai luga.

3, Sausau lau NOVUS Nu.1 i luga o se vaega mama o lau ie ma faaiila lau acrylic i sasa pupuu, lapotopoto.

4, A uma ona e ufiufi le pito i luga ole NOVUS, faʻaaoga se vaega mama o lau ie ma faʻafefe lau acrylic.Ole mea lea ole a sili atu ona fa'asao le pusa fa'aaliga ile pefu ma le valu.

Fa'amama oloa e 'Alo'ese

E le o mea uma e fa'amama ai le acrylic e saogalemu e fa'aoga.E tatau ona e aloese mai le faʻaaogaina o soʻo se mea o nei oloa e mafai ona faʻaleagaina ai oepusa fa'aaliga acrylicle fa'aaogaina.

- Aua le fa'aogaina solo pepa, ie mago, po'o ou lima e fa'amama ai loufa'aaliga fa'ailoga aganu'u!O lenei mea o le a olo ai palapala ma pefu i totonu o le acrylic ma valu ai luga.

- Aua le fa'aogaina le ie tutusa e te fa'amama ai isi mea a le fale, aua e mafai e le ie ona taofiofia palapala, mea ninii, suau'u, ma toega vaila'au e ono masi'i pe fa'aleagaina ai lau pusa.

- Aua le fa'aogaina oloa amino e pei o le Windex, 409, po'o le fa'amama tioata, e le'o fuafuaina e fa'amama le acrylic.O mea fa'amama tioata o lo'o i ai vaila'au fa'aleagaina e mafai ona fa'aleagaina ai palasitisi pe mafua ai ni ta'e laiti i pito ma vaega e viliina.O le a tu'u ai fo'i se va'aiga puaoa i luga o le pepa fa'ailoga e mafai ona fa'aleagaina tumau ai lau pusa fa'aaliga.

- Aua le fa'aogaina mea e fa'atatau i le vineka e fa'amama ai le acrylic.E pei lava o vai tioata, o le acidity o le vineka e mafai ona faʻaleagaina tumau lau acrylic.O le fasimoli ma le vai mālū e mafai ona fa'aaogaina e fai ma auala masani e fa'amama ai le acrylic.


Taimi meli: Apr-15-2022